KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Millise faili pean saatma, et see sobiks trükkimiseks?

Trükkimiseks sobivad kõige paremini PDF (Portable Document Format) failid, mis peavad vastama järgmistele nõutele:
– Formaat PDF
– Faili resolutsioon alates 300 DPI
– Failis peab olema lõikevaru vähemalt 3 mm
– Kõik kasutatavad fondid (tekstid) on kurvitud
– Faili värvilahutus soovitavalt CMYK

Kui Sul on küsimusi trükifaili kohta, võta meiega julgelt ühendust abi saamiseks

Kuidas mu toode on trükitud?

Kas arvad, et kõik trükised valmivad ühtemoodi? Tegelikult mitte. Meie pakume äriklassi teenust economy klassi hinnaga. Trükime kõik tellimused meie Tallinnas asuvas pikaajalise kogemusega trükikojas, kasutades uusimaid digitaalseid tehnoloogiaid ja kvaliteetseid pabereid parimatelt paberitootjatelt.

Miks paberil trükitud värvid erinevad nendest mida ma näen ekraanil?

Ekraanidel näeme värve RGB värvisüsteemis, aga trükkimisel kasutatakse CMYK värvisüsteemi. Selle tõttu võib tulemus paberil erineda sellest, mida Sa näed arvuti- või telefoniekraanil.
Kui Sulle on tähtis kindla värvitooni saavutamine, siis soovitame trükiproovi, et veenduda värvide õigsuses.

Kuidas ma saan oma faili üles laadida?

Kui Sul on olemas trükifail, palume see üles laadida enne kui Sa lisad tellimuse ostukorvi. Faili üleslaadimiseks on olemas spetsiaalne üleslaadimise nurk.

Mis juhtub peale tellimuse esitamist?

Kui oled esitanud tellimuse ja laadinud üles faili, kontrollime omalt poolt faili üle ja anname teada kui on vaja failis teha muudatusi. Kui failiga on kõik korras, saadame tellimuse kohe töösse.

Kui tellisid ka kujundusteenuse, siis peale tellimuse esitamist alustame kujunduse loomisega ja saadame selle Sulle ülevaatamiseks. Peale kujunduse kinnitamist käivitub automaatselt trükiprotsess.

Teavitame Sind ka e-posti teel Sinu tellimuse kulgemisest.

Kui kaua võtab aega tellimuse valmistamine peale tellimuse esitamist?

Trükitoodetele (visiitkaardid, flaierid, postkaardid, voldikud, plakatid) koguses 100-300 tk ja roll-upidele kuni 3 tk on valmistamise aeg 2-3 tööpäeva alates tellimuse esitamisest. Suuremate tellimuste puhul sõltub valmistamise aeg tellimuse suurusest ning ka sellest kas olete tellinud lisaks trükkimisele ka kujunduse. Anname alati endast parima, et Sinu tellimus valmiks kiirelt ja kvaliteetselt.

Kas saate aidata, kui mul on kiire tellimus?

Kui Sul on tellimusega kiire, võta meiega ühendust ja me ananme endast parima, et Sinu tellimus valmiks kiirelt ja kvaliteetselt.

Ma soovin tellida trükiteenust, kuid mul ei ole faili – mida teha?

See ei ole probleem. Meie professionaalsed kujundajad on alati abivalmis, et Sinu visioon saaks väljenduse trükitoodetes. Kujunduse loomisel lähtume Sinu mõtetest ja soovidest, kuni saavutame oodatud tulemuse. Kujunduse saad tellida siit.

Miks on Go Print'i hinnad taskukohased?

Go print on välja töötanud tõhusa lähenemisviisi klientide vajaduste rahuldamiseks ja teenindamiseks.
Kasutame ärimudelit, kus trükiseid saab tellida kiirelt ja mugavalt läbi veebikeskkonna ja kõik tellimused tehakse meie enda trükikojas, nii et me ei kanna kulutusi täiendavale kontoripinnale ja vahendustasudele. See annab võimaluse vähendada kulusid ja pakkuda klientidele taskukohaseid teenuseid.

Milliseid makseviise te aktsepteerite?

Aktsepteerime krediitkaarte, Balti riikide pangalinke ning samuti on võimalik tasuda teenuse eest ka arvega. Arve saadetakse teie e-posti aadressile automaatselt peale tellimuse esitamist.
Kui maksate välismaalt (väljaspool Balti riike või EL-i tsooni), võib raha laekumine võtta rohkem aega kui 1-2 tööpäeva. Sellisel juhul saatke palun pärast tellimuse esitamist oma pangast maksekinnitus, et saaksime kohe alustada tellimuse täitmisega.

Kui kiire on tarne?

Alati anname endast parime, et Sinu tellimus valmiks nii kiirelt kui võimalik. Sõltuvalt Sinu asukohast ja tarneviisist on keskmine tarneaeg 2-3 tööpäeva.

Milliseid tarneviise te pakute?

Teeme koostööd erinevate kullerfirmade ja postioperaatoritega DPD, OMNIVA ja SMART POST. Vali Sulle sobiv tarneviis või tule ise oma tellimusele järele meie kontorisse aadressil Madara 31, Tallinn igal tööpäeval 10.00 – 17.00.

Mis juhtub, kui minu tellimus hilineb?

Olenemata tähtajast, teeme kõik endast oleneva, et Sinu tellimus jõuaks Sinuni õigeaegselt. Juhul, kui Sinu tellimus mingil põhjusel ei saabu õigeaegselt, kanname selle tellimuse summa Sinu ettemaksu kontole ja saad seda kasutada järgmise tellimuse esitamisel. Your order will be delivered by our preferred partners.

Kuidas ma saan muuta tarneaadressit peale seda kui olen tellimuse juba esitanud?

Nii kaua kui tellimus on veel töös, saad muuta tarneaadressit. Kui tellimus on teele pandud, siis enam aadressit muuta ei saa.

Kui minu tellimusega on midagi valesti, mida ma pean tegema?

Pingutame selle nimel, et teie tellimus oleks toodetud vastavalt meie kõrgetele standarditele. Juhul, kui midagi läks valesti, võtke meiega ühendust ja selgitage probleemi. Anname endast parima, et tagada Sinu rahulolu.

Kuhu saate kaupa tarnida?

Saame tarnida kauba kogu Euroopa Liidu ulatuses. Kui Sul on vaja tarnet teise riiki, palun võta meiega ühendust.

Kas ma saan tühistada oma tellimuse?

Kui olete tellimuse esitanud, siis meie protsess käivitub automaatselt ja kuna tellimused on personaalse iseloomuga, siis ei kehti selliste tellimuste puhul taganemisõigus ja tellimust tühistada ei saa.

Kui avastasin vea oma failis, kas ma saan muuta tellimust ja saata uue faili?

Palun kontrolllige kõik failid enne saatmist põhjalikult üle. Trükkimisel me ei vastuta failide sisu eest ning ei kontrolli failide õigekirja. Kui fail on läinud trükki, siis seda enam muuta ei saa. Kui tellite meilt kujundusteenust, siis enne trükki saadame kindlasti failid ülevaatamiseks. Samuti palume sellisel juhul failid põhjalikult üle vaadata. Peale faili kinnituse saamist me ei võta enam vastu pretensioone faili sisu õigsuse osas.